Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
  • w Wydziale Finansów w Biurze Administracyjno-Finansowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w celu pozyskiwania środków finansowych z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna,
  • monitorowanie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków UE w celu kontroli zgodności ich przebiegu z wytycznymi,
  • sporządzanie wniosków o płatność dla projektów pomocy technicznej realizowanych w ramach POPT,
  • monitorowanie potencjalnych możliwości zdobycia dodatkowych środków z funduszy europejskich.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
    Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem funduszy UE
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Przewodnika dla beneficjentów POPT,
    • znajomość ustawy o transporcie kolejowym,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows oraz pakietu MS Office,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • studia podyplomowe z zakresu funduszy UE.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.

Termin składania dokumentów:

    05-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa
    z podaniem numeru ogłoszenia 168989.
    Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl

Inne informacje:

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
    Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
    W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

    Planowane techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.

    Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.

    Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20.

    Więcej informacji na temat naborów do służby cywilnej można znaleźć na stronie: http://utk.gov.pl/pl/urzad/zatrudnienie-w-utk/informacje-ogolne/4740,informacje-ogolne.html.