Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw kontroli
  • w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 37/15

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli w samorządach terytorialnych, jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej i organizacjach pozarządowych w zakresie przekazywanych dotacji
  • sporządzanie programów kontroli
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz wystąpień pokontrolnych
  • rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych
  • sporządzanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych o podejrzeniu naruszenia dyscypliny finansów publicznych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – realizowanie znacznej ilości zadań poza siedzibą urzędu, na terenie województwa wielkopolskiego (konieczność wyjazdów służbowych)
    – stres związany z przeprowadzaniem kontroli, obsługą klientów zewnętrznych; wymagana asertywność i komunikatywność
    – w siedzibie urzędu praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    – obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
    – konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
    – budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
    – drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    – powyżej V piętra pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
    – budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o pomocy społecznej, o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów regulujących tryb postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
    • umiejętność redagowania pism
    • umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych, działania w sytuacjach stresowych

wymagania dodatkowe

  • preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, techniczne
  • doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kontrolerskim
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    02-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wielkopolski Urząd Wojewódzki
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    z podaniem w ofercie nr ref. 37/15
    lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    z podaniem w ofercie nr ref. 37/15

Inne informacje:

    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (http://bip.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacych-sie-o-prace-w-wuw)
    Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
    Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
    Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2500 zł.
    Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.