Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw kontroli
- w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 37/15
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli w samorządach terytorialnych, jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej i organizacjach pozarządowych w zakresie przekazywanych dotacji
- sporządzanie programów kontroli
- sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz wystąpień pokontrolnych
- rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych
- sporządzanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych o podejrzeniu naruszenia dyscypliny finansów publicznych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– realizowanie znacznej ilości zadań poza siedzibą urzędu, na terenie województwa wielkopolskiego (konieczność wyjazdów służbowych)
– stres związany z przeprowadzaniem kontroli, obsługą klientów zewnętrznych; wymagana asertywność i komunikatywność
– w siedzibie urzędu praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
– obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
– konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
– stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
– budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
– drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
– stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
– powyżej V piętra pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
– budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o pomocy społecznej, o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów regulujących tryb postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych, działania w sytuacjach stresowych
wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, techniczne
- doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kontrolerskim
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 02-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 37/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 37/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(http://bip.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacych-sie-o-prace-w-wuw)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2500 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.