Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw zamówień publicznych
  • w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 29/15

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w celu prawidłowego dokumentowania zamówienia publicznego
  • przygotowywanie umowy związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w celu prawidłowego określenia sposobu zakończenia zamówienia publicznego
  • uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych – włącznie z uprawnieniem do pełnienia funkcji Przewodniczącego komisji w celu sprawdzenia składanych ofert oraz ich oceny
  • współpraca z pracownikami merytorycznie odpowiedzialnymi za sporządzenie wniosków oraz opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w celu prawidłowego przygotowania opisu przedmiotu zamówienia

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    – zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
    – obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
    – konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
    – budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
    – drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    – pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
    – budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
    • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w aspekcie powiązania z zamówieniami publicznymi
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej
    • znajomość kodeksu etyki w służbie cywilnej
    • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
    • umiejętność organizacji pracy własnej
    • komunikatywność
    • umiejętność obsługi komputera

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    18-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wielkopolski Urząd Wojewódzki
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    z podaniem w ofercie nr ref. 28/15
    lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    z podaniem w ofercie nr ref. 28/15

Inne informacje:

    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (http://bip.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacych-sie-o-prace-w-wuw)
    Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
    Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
    Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500 zł.
    Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.