Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 29/15
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w celu prawidłowego dokumentowania zamówienia publicznego
- przygotowywanie umowy związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w celu prawidłowego określenia sposobu zakończenia zamówienia publicznego
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych – włącznie z uprawnieniem do pełnienia funkcji Przewodniczącego komisji w celu sprawdzenia składanych ofert oraz ich oceny
- współpraca z pracownikami merytorycznie odpowiedzialnymi za sporządzenie wniosków oraz opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w celu prawidłowego przygotowania opisu przedmiotu zamówienia
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
– zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
– obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
– konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
– stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
– budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
– drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
– stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
– pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
– budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w aspekcie powiązania z zamówieniami publicznymi
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość kodeksu etyki w służbie cywilnej
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 18-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 28/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 28/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(http://bip.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacych-sie-o-prace-w-wuw)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.