Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw do spraw łączności i informatyki w Zespole do spraw Łączności i Informatyki ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
- Strzelin
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikacja dokumentów pod kątem aktualności i kompletności
- gromadzenie i aktualizowanie zbiorów ewidencyjnych służby kryminalnej
- rejestracja w Krajowym Systemie Informacji Policyjnych i innych aplikacjach
- weryfikacja wprowadzonych danych na nośniki komputerowe
- obsługa operatorska i eksploatacyjna sprzętu teleinformatycznego
- analiza i modyfikacja danych w zbiorach informatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie w zakresie łączności i informatyki
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość zagadnień systemów komputerowych oraz łączności przewodowej i bezprzewodowej
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne informacje:
Dokumenty należy składać lub przesyłać do: 2016-06-10
pod adres:
Komenda Powiatowa Policji
Wolności 15
57-100 Strzelin
Sekretariat pokój nr 15 w godzinach od 7.00 do 15.00