Przypominamy także o trwającym konkursie na najlepszy fanpage. Najwyższy czas zgłosić udział swojej instytucji (zgłoszenia przyjmowane są do 17 lutego). Konkurs, będący kulminacyjnym etapem akcji, wzbudził już zainteresowanie wielu instytucji. Nie przegapcie swojej szansy – do wygrania cenny sprzęt komputerowy. Wystarczy wypełnić prosty formularz, który znajduje się na stronie: http://www.qnt.pl/czas-na-facebook/nagradzamy-za-fanpage, podając link do fanpage’a.
W jednym z udostępnionych do tej pory poradników (18 porad dla początkujących) przedstawiono szereg argumentów, dla tych z Państwa, którzy pragną utworzyć fanpage instytucji, ale brak im motywacji. Najwyższy czas, aby je przypomnieć i zmotywować Państwa do aktywności. Zatem, dlaczego warto stworzyć fanpage instytucji publicznej? Przede wszystkim – warto mieć świadomość, że obecnie użytkownicy internetu rozpoczynają poszukiwanie informacji o danym podmiocie w portalu Facebook, a nie poza nim. Dziś strona www to już za mało. Wiedzą o tym, m.in. przedstawiciele najważniejszych instytucji państwowych, takich jak ministerstwa – warto brać z nich przykład i nie zostawać w tyle, a przy tym stać się przykładem aktywności dla innych. Nie do przecenienia jest fakt, że obecność w portalu społecznościowym to doskonała okazja do bezpośredniego kontaktu z obywatelami, a także wypromowania regionu lub działań instytucji.
Wyczerpujące informacje o akcji znajdziecie w specjalnej części naszego serwisu: http://publiczni.pl/fb/.
Portal www.publiczni.pl jest partnerem głównym akcji „Czas na Facebook”.