Po raz trzeci w Rzeszowie odbywa się spotkanie adresowane do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. Temat przewodni tegorocznego Kongresu to Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem – rozwiązania przyszłości. W programie wydarzenia znalazło się kilkanaście godzin prelekcji i warsztatów, które poprowadzi w sumie przeszło dwudziestu ekspertów. W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele samorządów, firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. O tajnikach budowania marek miejsc opowiedzą między innymi: Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Rafał SANECKI, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy, Onet.pl, Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy czy Mateusz TUŁECKI, Chief Marketing Officer, Motteq Group.
Wyzwania komunikacyjne
Szanse i zagrożenia wynikające z wykorzystania informatycznych technologii, rozwój e-marketingu oraz m-marketingu – między innymi takie kwestie podejmują goście tegorocznego wydarzenia. Ponadto, jak co roku, prezentowane są kampanie, które intrygowały i inspirowały branżę w ostatnich miesiącach. Mowa jest również o przyszłości marketingu miejsc i trendach, za którymi warto podążać. Jeszcze dzisiaj pod koniec dnia odbędzie się debata z udziałem ekspertów i zgromadzonych gości na temat Reklama w przestrzeni miejskiej. Program drugiego dnia bogaty jest w praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy dowiedzą się między innymi: w jaki sposób współpracować z blogerami i vlogerami, na czym polega efektywna komunikacja z mediami, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, a także…czy można stworzyć własne radio w 15 minut i jak je wykorzystać do promocji miejsca?
Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Zapraszamy na stronę Kongresu: www.podkarpackie.org.pl. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl
—————————————————-
Informacje uzupełniające:
Partnerzy strategiczni: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Organizator techniczny: Exacto Sp. z o.o.
Partnerzy: Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Ideo Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, CONTICA Solutions, SUPREMA LEX Centrum Szkolenia Kadr i Samorządów, 3Step sp. z o.o., gOffline, agencja kreatywna 4n.
Patroni medialni wydarzenia: Grupa Onet.pl SA, Grupa RMF, Biznes.pl, Nowy Marketing, OOH Magazine, Mediarun.pl, GospodarkaPodkarpacka.pl, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Bankier.pl, Polskie Radio Rzeszów S.A., BIZNESiSTYL.pl,VIP Biznes i Styl, Marketer+, Epr.pl, dlaStudenta.pl, TVP Rzeszów S.A., Mojekonferencje.pl, Salebiznesowe.pl, Regioportal.pl, Magazyn Online Marketing, Newsline.pl, Portalmedialny.pl, ITVPodkarpacie.pl, 24PR.pl, Publiczni.pl, MarketingMiejsca.pl, Kampaniespołeczne.pl, pomia.pl, Serwis Samorządowy LEX.
Wydawnictwa współpracujące: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Wydawnictwo MARINA, Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
—————————————————-
Dodatkowych informacji udzielają:
dr Dariusz Tworzydło,
Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.
tel.: 602 44 55 96
Jarosław Reczek,
Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego,
e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl,
tel.: 601 14 58 25