Obserwując sytuacje na świecie, zauważyliśmy jak wiele dzieje się na arenie międzynarodowej.
Sytuacje kryzysowe zdarzają się w każdym kraju w związku z czym każdy Naród musi poradzić sobie z nimi najlepiej jak potrafi.
Niezbędna jest sprawna komunikacja, odpowieni sprzęt, ale i oprogramowanie informatyczne, które usprawni każde działanie.
Zapraszamy Państwa do udziału w VIII edycji spotkania branżowego:
Systemy do zarządzania kryzysowego
22 maja, Warszawa
Tematyka konferencji :
1. Systemy łączności:
- skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi,
- standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE),
- transmisja głosu i danych – szybka i niezawodna,
- radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych
- bezprzewodowe usługi szerokopasmowe, wideokonferencje.
2. Bezpieczeństwo danych:
- bezpieczna komunikacja w epoce terroryzmu i klęsk żywiołowych,
- cyberterroryzm,
- bezpieczeństwo – teleinformatyczne, publiczne, transportu, obiektów, danych,
- zasilanie awaryjne i systemy zapewniające ciągłość działania administracji publicznej
- bazy danych – gromadzenie, przetwarzanie, składowanie, archiwizacja.
3. Systemy powiadamiania i ostrzegania ludności cywilnej o zagrożeniu:
- monitoring zagrożeń,
- systemy monitorowania GPS i informacji przestrzennej GIS oraz ich zastosowanie w zarządzaniu kryzysowym,
- systemy powiadamiania przy wykorzystywaniu nowoczesnych i dostępnych technologii (SMS),
- współpraca ze środkami masowego przekazu.
4. Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe:
- mobilne systemy komputerowe,
- radiotelefony,
- monitory.
5. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych:
- działania logistyczne,
- rola administracji samorządowej i publicznej, służb mundurowych oraz ratunkowych w sytuacjach kryzysowych.
Do bezpłatnego udziału zapraszamy
Kadrę Zarządzającą:
- jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
Oraz:
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej,
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
- specjalistów do zarządzania kryzysowego.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Kontakt:
Justyna Mejłun
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 689
justyna.mejlun [at] multitrain.pl