Omówiliśmy m.in.:

  • możliwości rozwoju kadr w oparciu o luki kompetencyjne
  • rolę audytora wewnętrznego jako doradcy w procesie zarządzania
  • znaczenie zarządzania zmianą w urzędach
  • korzyści z rekrutacji przez kompetencje
  • warunki przetwarzania danych osobowych w rejestrach publicznych
  • wady i zalety systemów informatycznych do zarządzania kadrami
  • perspektywy obniżania kosztów funkcjonowania urzędów poprzez zastosowanie wielofunkcyjnych urządzeń rejestrujących, kopiujących oraz drukujących, a także dzięki audytowaniu oprogramowania.

    Uczestnikom konferencji dziękujemy za liczne przybycie i aktywne uczestnictwo. Partnerom i panelistom dziękujemy za cenną wiedzę przekazaną słuchaczom i zaangażowanie we współorganizację wydarzenia.

    Do zobaczenia podczas VIII edycji konferencji!

    Relacja z VII edycji konferencji dostępna jest na stronie www.publiczni.pl/konferencja